مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-17ورزشي

برگزاری پویش کاشت 100 هزار اصله نهال نارنج در شیراز


پویش کاشت 100 هزار اصله نهال نارنج به مناسبت روز شیراز اجرا خواهد شد.

- ، افسانه خواست خدایی بیان کرد: شیراز شهری با عطر و بوی بهار نارنج و دارای مرغوب ترین، باقدمت ترین درختان نارنج در سطح کشور است که متأسفانه در سال های گذشته به دلیل بی توجهی برخی مسئولین به جایگاه این ظرفیت طبیعی و بی بدیل در کشور، اجحاف زیادی شده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر افزود: در یک پویش سبز، معطر و ماندگار در ابتدای قرن و در راستای اجرای افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد طراوت و نشاط در شهر پویش کاشت درخت نارنج در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، قرار گرفت که مرحله اول آن به مناسبت روز شیراز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

خواست خدایی با تاکید بر اینکه فضای سبز شهر شیراز باید به سمت پوشش گیاهی و درختانی سوق پیدا کند که متناسب با موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های موجود شهر شیراز باشد، عنوان کرد: چشم انداز این طرح، کاشت 100 هزار اصله درخت نارنج در چند مرحله تا پایان سال جاری است که حدود 60 هزار اصله در مناطق یازده گانه شهرداری با کمک مردم در محلات و مابقی در معابر عمومی شهر کاشته خواهد شد.

عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: اجرای طرح کاشت 100 هزار درخت نارنج در شهر شیراز توسط سازمان سیما، منظر و فضای شهری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش کاشت 100 هزار اصله نهال نارنج در شیراز

برگزاری پویش کاشت 100 هزار اصله نهال نارنج در شیراز