مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-17سياسي

باقری: تعامل برخی دولت های منطقه با رژیم صهیونیستی پناه بردن به لانه مخوف گرگ است


معاون سیاسی وزیر امور خارجه در جمع فرماندهان و مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت : تعامل برخی دولت های منطقه با رژیم صهیونیستی مانند پناه بردن به لانه مخوف گرگ برای رهایی از باران رحمت بهاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان امروز (یکشنبه) 28 فروردین ماه در آستانه روز ارتش، در جمع  فرماندهان و مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سیاست خارجی و سیاست دفاعی هم افزا و مکمل یکدیگرند، تصریح کرد: ترفند دشمن در ایجاد شکاف بین سیاست خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی رهبری ناکام گذاشتیم.

  معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به این که مقاومت صرفاً یک سازوکار دفاعی در برابر تهاجم متجاوزان به تمامیت ارضی کشورها و نقض استقلال آنها نیست، اظهار داشت: نظم برآمده از گفتمان مقاومت، ثبات ساز، امنیت آفرین، پایدار، فراگیر و پویا است و امنیت پایدار منطقه ای در گرو نفی صریح، شفاف و بی قید و شرط تجاوز و اشغالگری است.

باقری در ادامه افزود: اگر قدرت های غربی تروریست های خونخوار را با منطق سلاح به جنگ فرهنگ و تمدن بشری گسیل کردند و القاعده و داعش را به جان ملت های منطقه انداختند، اما مقاومت با سلاح منطق و گام برداشتن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: تعامل برخی دولت های منطقه با رژیم صهیونیستی پناه بردن به لانه مخوف گرگ است

باقری: تعامل برخی دولت های منطقه با رژیم صهیونیستی پناه بردن به لانه مخوف گرگ است