مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-17سياسي

کاهش سیئات به افزایش حسنات بستگی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هرچه قدر حسنات اضافه شود از سیئات کاسته خواهد شد و نیکوکاری به انسان آرامش روحی دست می دهد و وج - محمدرضا طالبی امروز یکشنبه 28 فروردین در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: در روایات مختلف آمده است که امام حسن مجتبی(ع) مرتب به یاد فقرا و سائلین بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی رسانه ها با تمام توان و قدرت خود به حمایت و کمک از جامعه محرومین بیایند باید تحولات خوبی در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری در کشور وجود دارد، افزود: هر جامعه و ملتی اگر جای ایران بود کمرش شکسته می شد اما مردم نیکوکار و رسانه های مختلف کشور به حمایت و کمک نیازمندان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمدند.

طالبی با اشاره به اینکه همت های والایی در مرکز تخصصی رسانه یاران جهت حل مشکلات نیازمندان وجود دارد، گفت: اصحاب رسانه بدون هیچ مزد و اجری برای کمک به نیازمندان در این مرکز با جان و دل تلاش می کنند و بدون شک کمک های خداوند شامل حال این افراد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به آثار نیکوکاری از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و افزود: اولین اثر دوستی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سیئات به افزایش حسنات بستگی دارد

کاهش سیئات به افزایش حسنات بستگی دارد