مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-17سياسي

فتنه فکری از هر فتنه ای خطرناکتر است/ امروز همه باید در جهاد تبیین مشارکت کنند


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه فتنه فکری را از هر فتنه ای خطرناک تر دانست و تاکید کرد: امروز همه باید در مقابل جنگ فکری دشمن در جهاد تبیین شرکت کنند.

- "فتنه فکری" از هر فتنه ای خطرناکتر است/ امروز همه باید در "جهاد تبیین" مشارکت کنند ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه فتنه فکری را از هر فتنه ای خطرناک تر دانست و تاکید کرد: امروز همه باید در مقابل جنگ فکری دشمن در جهاد تبیین شرکت کنند.

سردار بهمن ریحانی امروز (28 فروردین) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای هنری ابوذر استان کرمانشاه از جهاد تبیین به عنوان عنصر مانایی جریان انقلاب یاد کرد و افزود: امام راحل اسلحه ای نداشتند و شورش و کودتا هم نکردند و تنها سلاح قدرتمند ایشان اقناع و تبیین بود.

وی افزود: امام (ره) تنها روشنگری کرده و واقعیت های موجود جامعه را برای مردم عیان کردند و تنها با قدرت تبیین و اقناع سازی مردم، انقلاب را به پیروزی رساندند.

ریحانی گفت: انقلاب اسلامی حالا 40 سال با همین قدرت سرپا ایستاده و باید همین مسیر را پرقدرت تر از گذشته ادامه دهیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه روشنگری و تبیین باید در کنار مبارزه باشد، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مبارزه بدون روشنگری و تبیین محل ارتجاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه فکری از هر فتنه ای خطرناکتر است/ امروز همه باید در جهاد تبیین مشارکت کنند

فتنه فکری از هر فتنه ای خطرناکتر است/ امروز همه باید در جهاد تبیین مشارکت کنند