مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-17سياسي

راه اندازی بخش پویش ستاره های زمین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم


عضو شورای مردمی پویش سراسری ستاره های زمین از راه اندازی بخش این پویش با هدف توسعه جلسات خانگی قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

- عضو شورای مردمی پویش سراسری ستاره های زمین از راه اندازی بخش این پویش با هدف توسعه جلسات خانگی قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیسنا، سید مصطفی حسینی با اشاره به آغاز فعالیت نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان از راه اندازی بخش پویش ستار های زمین در این نمایشگاه خبر داد و گفت: پویش ستاره های زمین یک پویش مردمی در راستای توسعه جلسات خانگی قرآن است که امسال در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هم حضور پیدا می کند.

در این بخش سعی شده است بازدیدکنندگان با برگزاری ساده جلسه خانگی قرآن آشنا شوند و در نهایت نسبت به برگزاری جلسه خانگی قرآن آمادگی لازم را به دست آورده و راهنمایی مورد نیاز خود را از کارشناسان دریافت کنند.

عضو شورای مردمی پویش سراسری ستاره های زمین با بیان اینکه در این بخش اتفاقات ویژه ای برای ایجاد انگیزه تشکیل محافل مذهبی از جمله روضه خانگی و جلسات خانگی قرآن برنامه ریزی شده است افزود: با توجه به محوریت خانه و خانواده در این پویش سعی شده است در طراحی بخش پویش ستاره های زمین نیز اهمیت خانه مورد توجه باشد و به همین دلیل بخش پویش ستاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش پویش ستاره های زمین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

راه اندازی بخش پویش ستاره های زمین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم