مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-17سياسي

تربیت عملیاتی برای تحقق جامعه آرمانی اولویت دانشگاه ها باشد


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تربیت عملیاتی برای تحقق جامعه آرمانی اولویت دانشگاه ها باشد زیرا آسیب ها شناسایی و منجر به تقویت نقاط ضعف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین کفعمی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار کرد: دستاوردهای نهضت مسئله محوری بسیج دانشجویی در کشور نیازمند برنامه ریزی های لازم و ضروری است و باید تربیت عملیاتی برای تحقق جامعه آرمانی اولویت دانشگاه ها باشد و تربیتی متعالی و هدفدار است که در حین انجام عملیات انجام شود چرا که آسیب ها شناسایی و منجر به تقویت نقاط ضعیف می شود.

وی بیان کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک رسالت سنگین برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی امری لازم و ضروری است و یکی از این مهم دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و جوانان است چرا که مطالبات اصلی از جوانان در این دیدارها مطرح و مشخص می شود و امری لازم و ضروری است تا از جوانان به عنوان موتور محرکه و پیشران کشور استفاده شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: دانشجویان برای تحرک بیشتر به کشور به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کنند و در این زمینه وظیفه های لازم برای رفتن به سمت تعالی و پیشرفت عاقلانه و منضبط خواهد بود که در این زمینه سرعت بخشیدن به تحولات کشور و تعالی روزافزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت عملیاتی برای تحقق جامعه آرمانی اولویت دانشگاه ها باشد

تربیت عملیاتی برای تحقق جامعه آرمانی اولویت دانشگاه ها باشد