مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-17سياسي

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد


عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در کمیسیون فرهنگی به تصویب رسید.

- زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری که در جلسات قبلی کمیسیون روی آن بحث شده بود به بحث گذاشته شد و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: همچنین در ادامه این جلسه طرح سؤال سه نفر از نمایندگان از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در جلسه هفته قبل کمیسیون مطرح شده بود، جمع بندی شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بر اساس جمع بندی انجام شده در دو مورد، سؤالات آقایان؛ محفوظی و محسنی بندپی از وزیر گردشگری به ترتیب درباره عدم رسیدگی و بازسازی آثار باستانی در استان های مختلف و در مورد دیگر فراهم نبودن زیرساخت ها در حوزه گردشگری کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داد و بدین ترتیب سؤالات برای بررسی بیشتر به صحن ارسال خواهد شد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: در یک مورد هم سؤال آقای حسینی کیا از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره انتصابات، تصمیم نماینده در مورد ارسال یا عدم ارسال سؤال به صحن، در روزهای بعد اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد