مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-17سياسي

وقتی مکتب علم و مهربانی عجین می شوند/ پای کمک های مومنانه به دانشگاه ها رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، به مناسبت ماه مبارک رمضان و در میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، قرارگاه جهادی محبان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بسته های کمک معیشتی تهیه کرده است.

این مراسم با حضور امام جمعه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل و با حضور مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در مسجد الزهرا(س) دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه شهرستان بابل با قدردانی از این حرکت جهادی و نورانی، اظهار کرد: فرهنگ ماه مبارک رمضان آمیخته با مساله عبادت است، اما عبادت در اسلام جدا از خدمات به مردم نیست.

وی افزود:  از جمله اموری که در اسلام به ویژه ماه مبارک رمضان از آن دعوت شده است توجه ویژه نسبت به اقشاری است که با مشکلات مواجه هستند.

امام جمعه شهرستان بابل اضافه کرد: با توجه به سخن رهبری در رزمایش مواسات و همدلی موج گسترده ای در سراسر کشور توسط پایگاه ها بوجود آمد که در ایام کرونا منجر به تحولی در فضای کشور شد.

الیاس عبدی مسؤول قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: پیرو پیام مقام معظم رهبری در خصوص لزوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، بسته های کمک معیشتی به مناسبت ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مکتب علم و مهربانی عجین می شوند/ پای کمک های مومنانه به دانشگاه ها رسید

وقتی مکتب علم و مهربانی عجین می شوند/ پای کمک های مومنانه به دانشگاه ها رسید