مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-17اقتصادي

جزییات تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران میان رسانه ها


رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از واگذار شدن مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری به این مرکز خبر داد.

- ، عبدالمطهر محمدخانی درباره وضعیت مجوز ورود به طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران گفت: با دستور شهردار تهران و با همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از امسال به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران واگذار شد.

بر همین اساس لازم است که رسانه های متقاضی، کلیه مکاتبات در این خصوص اعم از نامه های درخواست سهمیه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران و لیست خبرنگاران مورد نظر خود را به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ارسال کنند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: ثبت نام در سامانه تهران من و ارسال مدرک توسط خبرنگاران و روزنامه نگاران محترم در این سامانه به روال هرساله انجام می پذیرد و تغییری در این بخش صورت نگرفته است.

وی با اشاره به محدودیت ها و سقف مشخص صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: کمیته تسهیم مجوز طرح ترافیک در مرکز ارتباطات با حضور نماینده شورای شهر به عنوان عضو ناظر، نماینده معاونت حمل ونقل و ترافیک و نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تشکیل خواهد شد تا نسبت به اختصاص سهمیه هر رسانه طبق شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران میان رسانه ها

جزییات تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران میان رسانه ها