مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-17اجتماعي

ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم 29 فروردین روز ارتش در بندرعباس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم روز 29 فروردین و روز ارتش را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح پور عصر امروز با اشاره به مراسم گرامیداشت 29 فروردین ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان در بلوارساحلی بندرعباس برگزار می شود، گفت: به منظور نظم بخشی و انضباط ترافیکی از ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 29فروردین ممنوعیت ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در بلوار ساحلی بندرعباس از تقاطع صمدو تا اسکله حقانی و مسیر های منتهی به بلوار ساحلی در محدوده مذکور اجرا می شود .

این مسئول انتظامی، مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار امام خمینی (ره) از سمت خیابان فجر و خور شیلات عنوان کرده و اظهار داشت: شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه می بایست ضمن همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هرگونه تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم 29 فروردین روز ارتش در بندرعباس

ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم 29 فروردین روز ارتش در بندرعباس