مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-17سياسي

امام حسن مجتبی (ع) انس بی همتا با فقرا داشت


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امام حسن مجتبی (ع) انسی بی همتا با فقرا و نیازمندان جامعه داشت و همواره خود را در کنار آنها مشاهده می کرد.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امام حسن مجتبی (ع) انسی بی همتا با فقرا و نیازمندان جامعه داشت و همواره خود را در کنار آنها مشاهده می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر یکشنبه در مراسم جشن رمضان در اردبیل که همزمان با میلاد کریم اهل بیت برگزار شد، اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) دارای ابعاد شخصیتی بی نظیری است که مردم داری، گذشت و توجه به اصل احسان و نیکی از ویژگی های ممتاز این امام رئوف است.

وی تصریح کرد: آن حضرت بدون اینکه به منفعت و یا ضرر کاری توجه داشته باشد، همواره سعی می کرد تا به تکلیف دینی، اعتقادی، شرعی و انسانی خود عمل کرده و زمینه جلب رضایت مردم را به شایستگی فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: گذشت و کرامت در زندگی آن حضرت به حدی بوده که امام حسن مجتبی (ع) چند مرتبه کل زندگی خود را با فقرا تقسیم کرده و از همین رو امام دوم شیعیان را کریم اهل بیت می نامند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ماه مبارک رمضان ماه احسان و نیکی است و در نیمه این ماه امام حسن مجتبی (ع) متولد شده تا یادآور عظمت این کار و حرکت شایسته در جامعه باشد تا ما نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسن مجتبی (ع) انس بی همتا با فقرا داشت

امام حسن مجتبی (ع) انس بی همتا با فقرا داشت