مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-17سياسي

مراسمی با حضور مردانی بی ادعا با قلب های آسمانی


گردهمایی جانبازان و ایثارگران ارتشی دفاع مقدس به مناسبت 29 فروردین و روز ارتش با حضور بیش از 150 نفر از جانبازان و ایثارگران و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان به همت دفتر بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و با هماهنگی اداره بنیاد شهید در شهرستان فردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مراسمی با عطر روحانی رمضان و  حضور مو سپید کرده های ارتشی با ظاهری مرتب، قامتی پر صلابت، چهره ای  آرام و قدم هایی که  بعضی هایشان بدون پاهای زمینی با گام های آسمانی برداشته می شد، برگزار شد.

حضور مردان بی ادعا و فروتنی که انگار نه انگار دیروز در صف اول دفاع، با همتی به بلندای عرش کبریایی مردانه جنگیدند  تا مبادا خم به چهره ارزش های انقلاب بیافتد.

بادا ذره ای از خاک میهن به دست دشمن برسد و مبادا برای امروز  ملت آرامشی نباشد.

آمدند فروتنانه و به یاد روزهای جنگ صف به صف به نماز ایستادند؛ به وقت افطاری سفره کریم اهل بیت(ع) و به یاد روزی که به نامشان در تقویم روزگار ثبت شده، دیداری تازه کردند و همانطور سربه زیر و بی ادعا رفتند.

ارتش برای ملت فقط یک شعار نیست در  بخشی از این مراسم حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران  ارتشی برجسته و ممتاز است، افزود:  اغلب ارتش های دنیا  یا در خدمت مردم نیستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمی با حضور مردانی بی ادعا با قلب های آسمانی

مراسمی با حضور مردانی بی ادعا با قلب های آسمانی