مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-17سياسي

200 نفر زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل چشم انتظار مساعدت هستند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 200 نفر از زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان های استان اردبیل چشم انتظار مساعدت و کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در جشن گلریزان برای آزادی محکومان مالی و جرایم غیرعمد در زندان اردبیل اظهار کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل برگزار می شود تا با همراهی خیرین و ستاد دیه کمک های جمع آوری شده صرف آزادی این زندانیان شود.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت 15 زندانی جرایم غیرعمد در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از زندان های استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تا آخر ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر قرار است تعداد 40 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیز با کمک های جمع آوری شده در این ایام و همت خیرین از زندان های استان آزاد شوند.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: سال گذشته در مجموع به همت ستاد دیه و خیرین استان 460 نفر زندانی معسر از زندان های استان آزاد شده و در کنار خانواده های خود قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 200 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان مستحق کمک و مساعدت هستند تا از حبس بیرون بیایند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل چشم انتظار مساعدت هستند

200 نفر زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل چشم انتظار مساعدت هستند