مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-17سياسي

توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی


با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس، طلاب، دانشجویان و فراگیران این دو مجموعه 313 بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

- عصر امروز و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رییس اداره سیاسی و امنیتی این فرمانداری، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس، مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شرق گلستان و جمعی از دانشجویان فراگیر جهاد دانشگاهی، طلاب شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی و بسیجیان پایگاه آیت الله تسخیری این دانشگاه از 313 بسته معیشتی تهیه شده با کمک های مردمی رونمایی و میان نیازمندان توزیع شد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به اینکه در جلسه مشترک با رییس جهاددانشگاهی استان گلستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مشترک با پیوست های تقریبی برنامه ریزی کرده ایم، افزود: این دومین برنامه مشترک شاخص فرهنگی با همکاری مشترک این دو نهاد است که اجرایی می شود.

دکتر حسن بیارجمندی با بیان اینکه دشمن در جنگ هیبریدی و شناختی تلاش دارد تا همدلی، اعتماد متقابل و باور به توان جوانان را به ویژه در مجموعه های انقلابی کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه مذاهب اسلامی اعتقاد داریم تقریب و وحدت واقعی از مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای نظام مقدس و میهن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی

توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی