مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 19:472022-04-17سياسي

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد


مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در مازندران از اجرای سراسری و گسترده طرح شهر همدل خبر داد و گفت:در هر محله حداقل یک قربانی برای نیازمندان انجام شده است.

- با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی (ع) گفت: با توجه به منویات رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، این طرح را امروز در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در تمام محلات استان با محوریت چهار هزار مساجد آن پیگیری کردیم و الحمدلله در این روز بزرگ شاهد شکوه همدلی مردم با اجرای گسترده و محله به محله ی آن بوده ایم.

رییس قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این آیین بزرگ همدلی مردمی را که یکی از بی نظیر ترین جریان سازی ها در عرصه ی خدمت به نیازمندان و اتحاد مردم بوده است را با همکاری ائمه جمعه و جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئات امنای مساجد و حسینیه ها، گروه های جهادی و خیریه ها، هیئات مذهبی و قرآنی، دهیاران و دیگر عزیزانی که جز ارکان مسجد و محله هستند، به سرانجام رسانده ایم.

حجت الاسلام محمدپور اظهار داشت: در قالب این طرح امروز در سراسر استان مازندران به نیت ظهور امام زمان (عج) و رفع بیماری، حداقل یک قربانی در همه ی محلات استان انجام شد؛ این طرح که کاملاً مردمی است به این صورت بوده که هر محله با توجه به ظرفیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد