مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-17سياسي

غفلت از ظرفیت اشتغال بانوان گیلانی از امکانات بالقوه استان


استان گیلان با تمام ظرفیت هایی که در مجموعه اشتغال استان برخوردار و توانمند است ولی از ظرفیت بانوان استفاده بهینه نکردیم.

- ایسنا/گیلان قائم مقام کمیته امداد گیلان گفت: استان گیلان با تمام ظرفیت هایی که در مجموعه اشتغال استان برخوردار و توانمند است ولی از ظرفیت بانوان استفاده بهینه نکردیم.

15 رمضان، سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت است و به نام روز اکرام در تقویم ما نامگذاری شده و امسال این روز مصادف با 28 فروردین است.

سیره آن حضرت در دستگیری از نیازمندان الگویی است که نه تنها رنگ کهنگی به خود نمی گیرد بلکه در هر زمان و مکانی باعث نزدیکی قلوب و کاهش آلام افراد و جوامع می شود.

بانوان به عنوان نیمی از جمعیت ایران اسلامی نیز با تاسی به این امام همام نقش مهمی در این زمینه دارند و امروز به همین مناسبت بهانه ای بود تا از تعدادی بانوان خیر شهرستان بندر انزلی تجلیل شود.

سید مجتبی جلالی پور، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در جلسه تقدیر از بانوان خیر بندر انزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مقوله ها در عرصه احسان و نیکوکاری، نیازسنجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت اشتغال بانوان گیلانی از امکانات بالقوه استان

غفلت از ظرفیت اشتغال بانوان گیلانی از امکانات بالقوه استان