مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-17ورزشي

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می دهند


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش با اشاره به اقتدار امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، گفت: امروز به برکت خون شهدا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می دهند.

- اظهار کرد: در هفته ارتش برنامه های متنوعی شامل دیدار با ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت در روستاهای محروم و برنامه رژه خودرویی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه رژه خودرویی هم زمان با ورود چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادراه حضرت امام خمینی (ره) بعد از میدان شهدا، رأس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش تصریح کرد: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت هستند، اما نه اقتدار و صلابتی که مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس حاصل پر شدن انبار مهماتشان از کشورهای اروپایی است.

طاهری خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما مستمر است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خودکفا هستند و این خودکفایی در هیچ برهه ای از زمان وجود نداشته تا امروزه که به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب است.

وی با اشاره به خودکفایی در حوزه مهمات جنگی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، کشور ما به سیم خاردار نیز محتاج بوده اما الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می دهند

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می دهند