مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-17سياسي

ایجاد صلح و سازش در پی یک فقره پرونده قتل در کهگیلویه


 با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، بخشدار مرکزی شهرستان، مجموعه نیروی انتظامی و جمعی از ریش سفیدان معتمدین دهستان ضرغام آباد مراسم صلح و سازش در پی یک فقره پرونده قتل پس از دو سال بین مردم دهستان ضرغام آباد کهگیلویه برگزار شد.

- سید عبدالعزیز موسوی در این نشست با بیان اینکه هر عملی خیری از انسان در ماه مبارک رمضان سر بزند یک هزار برابر اجر و ارزش دارد اظهار کرد: بخشش و کار خیر سنت دیرینه و حسنه ای است که ریشه در اعماق جان و دل مردم عزیز کهگیلویه بخصوص این دهستان دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش سبب اخوت و برادری شده و اتحاد، انسجام اجتماعی در جامعه را بدنبال دارد تصریح کرد: دهستان ضرغام آباد همواره مرکز ثقل تصمیم گیری بوده و همیشه افراد بزرگ اندیشی از جایگاه اعتبار مردمی بانی اتفاقات حسنه شده اند.

وی با اشاره به مصادیق آیات قرآن نسبت به قداست گذشت و صلح و سازش در آموزه های دینی، گفت: خداوند در قرآن کریم در آیه 103 سوره مبارکه بقره با اشاره به اهمیت صلح و سازش فرموده است: و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسوی با تقدیر از فرهیختگان و معتمدان دهستان و مجموعه شورا و دهیاری ضرغام آباد افزود: ایجاد صلح و سازش یک هنر است که مردم دهستان ضرغام آباد به خوبی این هنر را به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صلح و سازش در پی یک فقره پرونده قتل در کهگیلویه

ایجاد صلح و سازش در پی یک فقره پرونده قتل در کهگیلویه