مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-17سياسي

احیای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت همگانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر امروز در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کمیته فرهنگی و اجتماعی شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید همه دستگاه ها و گروه های جامعه وارد عمل شوند و نقش خود را ایفا کنند.

حبیبی با اشاره به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: برای جلوگیری از ترویج روزه خواری در جامعه یک کار فرهنگی نیاز است که همه دستگاه ها، ادارات، نهادها و اقشار مختلف جامعه در آن سهیم و شریک بوده و متولی احیای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر هستند، باید اقداماتی که انجام نشده بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به کارگیری شود.

وی با بیان اینکه رفتارهای مثبت اجتماعی مانع از بروز ناهنجاری ها در جامعه می شود، تاکید کرد: باید با کسانی که با گستاخی و هنجارشکنی در جامعه به دنبال زیرپا گذاشتن ارزش های جامعه اسلامی هستند با جدیت برخوردهای بازدارنده ای شود و مانع از ترویج و ادامه فعالیت های غیرقانونی و غیر اخلاقی آنها در جامعه شد.

فرماندار اسلامشهر یکی از ویژگی های جامعه اسلامی را احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: در روزهای باقی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت همگانی

احیای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت همگانی