موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - متناسب سازي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - سرمربي جديد - ليگ نخبگان آسيا - بازنشستگان كشوري - فرمانده انتظامي - ليگ برتر شنا - انتخابات فدراسيون بوكس - مذاكرات آمريكا و عراق - راه روستايي مسدود - سازمان وظيفه عمومي ناوا - بيسان گشت - محمدرضا واعظ مهدوي - فرمانداري لامرد - همسر مظفرالدين شاه - شعله پس - برجسته نگار هوشمند - كرسي آزادانديشي - كشتي فرنگي قهرماني روسيه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-17سياسي

امام جمعه اهل سنت سرخس: دشمنان تحمل وحدت و امنیت در کشور را ندارند


امام جمعه اهل سنت شهرستان سرخس گفت: دشمنان تحمل این وحدت و امنیت در کشور و این بیداری اسلامی و شتاب آن را ندارند و به دنبال ایجاد اختلاف بین امت اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، مولوی احمد پارسا امشب در مراسم بزرگداشت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی شهیدان حادثه 16 فروردین ماه حرم مطهر رضوی گفت: خداوند از وحدت و امنیت به عنوان نعمت یاد کرده است.

دشمنان تحمل این وحدت و امنیت در کشور و این بیداری اسلامی و شتاب آن را ندارند و به دنبال ایجاد اختلاف بین امت اسلامی هستند.

وی افزود: آنها نمی توانند شتاب اسلام گرایی را تحمل نمی کنند و با توطئه ها این عقده ها و کینه ها را نشان می دهند و برای ایجاد اختلاف و تشتت در بین ملت ها دست به حرکت های ناجوانمردانه و وحشیانه می زنند.

مولوی پارسا خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در حرم مطهر حضرت رضا (ع) اتفاق افتاد و همچنین اتفاقی که برای دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس اتفاق افتاد، نشان می دهد این اقدامات به دست استکبار غاصب انجام می شود تا اختلاف بین شیعه و سنی به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: شیعه و سنی اهل بیت را جزو مقدسات خود می دانند و اهل سنت نیز علاوه بر اینکه اهل بیت را جزو مقدسات خود می داند، اهل بیت را جزو مراجع علمی خود می دانند و از روایات آنان استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت سرخس: دشمنان تحمل وحدت و امنیت در کشور را ندارند

امام جمعه اهل سنت سرخس: دشمنان تحمل وحدت و امنیت در کشور را ندارند