مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 23:522022-04-17سياسي

مدلی جدید برای سفر ارزان


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی می گوید: مدلی از گردشگری ارزان را پیگیری می کنیم که احتمالا تا تابستان اجرایی خواهد شد.

- این مدل گردشگری تعالی بخش نام دارد که قرار است در جریان آن، امکانات سایر دستگاه ها و نهادها که به نوعی انحصار شده است، در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

روح الله حسین زاده که قبلا مسؤول قرارگاه راهیان نور و هلدینگ گردشگری سپاه بود و از بهمن ماه 1400 با حکم عزت الله ضرغامی، مدیر شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی شده است، در گفت وگو با ایسنا، مدل گردشگری تعالی بخش را که معتقد است در صورت هم افزایی می تواند به کسب درآمد و اشتغال نیز منجر شود، این گونه شرح داد: گردشگری تعالی بخش گردشگری معنوی یا زیارتی نیست، البته که آن ها هم جزیی از این نوع هستند.

در واقع، گردشگری تعالی بخش به هر نوع گردشگری گفته می شود که بتواند برای انسان آورده داشته باشد و همزمان به بخش ها و صنایع مختلف با موضوع گردشگری نگاه جدیدی شود.

او اهمیت گردشگری را به قدری مهم می داند که معتقد است واحد پولی قاره ای مثل اروپا تحت تاثیر صنایعی از جمله گردشگری و برای تأمین نیاز گردشگران این قاره به یورو تبدیل شد.

حسین زاده گردشگری تعالی بخش را نیز متأثر از آن نوع تفکر و رویکرد دانست و تاکید کرد: در گردشگری تعالی بخش تمام فرآین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلی جدید برای سفر ارزان

مدلی جدید برای سفر ارزان