مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 00:072022-04-17سياسي

کتاب خوانی یکی از فرهنگ های تربیتی و اجتماعی فرد و جامعه است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم تبیین مزیت های کتابخوانی، گفت: کتاب خوانی یکی از فرهنگ های تربیتی و اجتماعی فرد و جامعه است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان گیلان، اظهار کرد: کتاب خوانی یکی از فرهنگ های تربیتی و اجتماعی فرد و جامعه بوده که سفارشات زیادی از سوی انبیا و بزرگان به آن شده است.

وی با تاکید بر تبیین مزیت ها و اهمیت کتابخوانی، افزود: اهمیت و ارزش کتاب باید در جامعه مورد تبیین قرار گیرد، وقتی ارزش و جایگاه کتاب در بین مردم شناخته شد آن وقت خواندن آن هم فرهنگ سازی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی از هستی شناسی و خداشناسی، بیان کرد: هر فردی در هر کاری اگر یاد و نام خدا را در دل داشته باشد در آن به موفقیت دست پیدا می کند.

حجت الاسلام مهدوی، تقویت روحیه خداشناسی و خداباوری را نقطه عطف سعادتمندی بشر دانست و تصریح کرد: روحیه تقرب الهی با باورمندی به حضرت حق و انجام اعمال نیک و حسنه محقق می شود.

وی، رحمانیت را از ویژگی خاص خداوند متعال نسبت به بندگانش توصیف کرد و افزود: خداوند نسبت به همه بندگانش رحمان و مهربان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به تشریح جایگاه و قداست قلم و نویسندگی پرداخت و اظهار کرد: انسان قدرت بیان و قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خوانی یکی از فرهنگ های تربیتی و اجتماعی فرد و جامعه است

کتاب خوانی یکی از فرهنگ های تربیتی و اجتماعی فرد و جامعه است