مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 01:022022-04-17اقتصادي

بهینه سازی مصرف گاز 3200 واحد موتورخانه در خراسان رضوی


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون مصرف گاز طبیعی 3234 واحد موتورخانه در استان با هزینه 82 میلیارد ریال بهینه سازی شده و پیش بینی می شود با این اقدام 10 تا 15 درصد در مصرف گاز مشترکان صرفه جویی شود.

- حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص بهینه سازی مصرف گاز با اجرای این طرح در استان اظهار کرد: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری از ابتدای نیمه دوم سال 1399 آغاز شد و تاکنون 82 میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی 3234 واحد موتورخانه در خراسان رضوی از محل منابع داخلی شرکت گاز هزینه شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان در این طرح دنبال اصلاح الگوی مصرف مشترکین عمده، حفظ محیط زیست کلان شهر مشهد و کمک به رونق تولید و اشتغال از طریق گازرسانی بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری و اداری برای مشترکان مشمول به صورت رایگان اجرا می شود، تصریح کرد: مطابق آیین نامه اجرایی ماده 17 قانون هوای پاک از ابتدای امسال اخذ گواهینامه استاندارد 16 هزار و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی مصرف گاز 3200 واحد موتورخانه در خراسان رضوی

بهینه سازی مصرف گاز 3200 واحد موتورخانه در خراسان رضوی