مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 05:122022-04-18اجتماعي

فعالیت دوباره پارک ترافیک ارومیه همزمان با بازگشایی مدارس


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از آغاز فعالیت پارک ترافیک ارومیه همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری ها و مکاتبات با پلیس راهنمایی و رانندگی استان آزمون های نظری نیز در این محل انجام خواهد شد.

- توماج وحیدافشار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص پارک ترافیک ارومیه اظهار داشت: پارک ترافیک عبارت است از مجموعه ی آموزشی که با شبیه سازی محیط ترافیکی برای آموزش های متنوع علمی و نظری (عبور از خیابان، آشنایی با تابلوها و قوانین عبور و مرور، مقررات مربوط به دوچرخه سواری و .

) به کودکان و نوجوانان 7 تا 12 سال در سال 86 احداث شده است.

وی ادامه داد:  پارک ترافیک ارومیه تا سال 98 (قبل از بحران کرونا) کاملا فعال بوده و از 6 ماهه دوم 1400 با آموزش به کمک فضای مجازی دوباره شروع به کار کرده و از آغاز 1401 این پارک با توجه به مکاتبات انجام شده و بازگشایی مدارس دوباره فعال شد و شاهد حضور مدارس در این محل می باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به  پیگیری ها و مکاتبات با پلیس راهنمایی و رانندگی استان آزمون های نظری نیز در این محل انجام خواهد شد.

وحیدافشار در خصوص انتقال پارک به مکان دیگر عنوان کرد: مکان پارک ترافیک باتوجه به مقتضیات و ضوابط زمان خود گرفته شده و امروز جابجایی آن با توجه به طراحی و اجرای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوباره پارک ترافیک ارومیه همزمان با بازگشایی مدارس

فعالیت دوباره پارک ترافیک ارومیه همزمان با بازگشایی مدارس