مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-18سياسي

رفع مشکلات آب، صیادان و حاشیه نشینی مطالبه فرماندار چابهار


سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه حل مشکلات آب مردم چابهار از اولویت های اصلی است، گفت: مسوولان در حد نام و موقعیت راهبردی این شهرستان شبانه روزی تلاش کنند تا شاهد مشکلاتی نظیر آب نباشیم و بعد از سالها مردم همچنان مطالبه .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه حل مشکلات آب مردم چابهار از اولویت های اصلی است، گفت: مسوولان در حد نام و موقعیت راهبردی این شهرستان شبانه روزی تلاش کنند تا شاهد مشکلاتی نظیر آب نباشیم و بعد از سالها مردم همچنان مطالبه اصلی آب شبانه روزی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- جواد سپاهی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: خدمت به مردم بهترین کار نزد خداوند است و بهترین خدمت هم مراجعه مسوول به سوی مردم و انجام خدمت بی منت و پیگیری امورات و رفع آنها است.

وی بر پیگیری مشکلات حاشیه نشینی، ارتقای کیفیت نان، راه اندازی کارگروههای مختلف برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم، تکمیل کمربندی شهر، نظارت بر بازار عرضه کالا، ورود تعزیرات به موضوعات بازار، سرکشی مسوولان به روستاها و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی بیان کرد: باید مسوولان از همه ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره گیری کنند و از هیچ کوششی برای حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات آب، صیادان و حاشیه نشینی مطالبه فرماندار چابهار

رفع مشکلات آب، صیادان و حاشیه نشینی مطالبه فرماندار چابهار