مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:122022-04-18فرهنگي

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر


فاطمه خورشیدی نیا خبرنگار خبرگزاری فارس کرمانشاه موفق به کسب رتبه دوم در بخش مصاحبه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر شده است.

-  محمدهادی صحرایی مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره ابوذر یک جشنواره حرفه ای برای افراد حرفه ای است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا برگزار نشد، افزود: این جشنواره در 14 موضوع و 10 قالب برگزار و 604 اثر که قابلیت داوری داشت مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پنج نفر از داوران مجرب و چهره های نامدار رسانه ای برای داوری آثار انتخاب شدند گفت: آثار تا حدی که امکان داشت رمزگذاری شد.

وی با بیان اینکه در برخی قالب ها اثر برگزیده وجود نداشت، افزود: بنابر این بود که جشنواره تنها جنبه مسابقه نداشته باشد و بعد از این شرکت کنندگان در کارگاه هایی حضور داشته باشند و توسط داوران مورد آموزش قرار بگیرند که در کیفیت آثار در جشنواره های بعدی اثرگذار باشد.

صحرایی با بیان اینکه در دوران بسیار حساسی قرار داریم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می کنند، عنوان کرد: درخواست داریم مسؤولان ارشد استان از رسانه ها مشاوره رسانه ای بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر