مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-18پزشكي

محدودیتی برای برگزاری مراسم لیالی قدر در اماکن غیرمسقف وجود ندارد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم در اماکن آزاد و غیرمسقف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است و محدودیتی از نظر ظرفیت برگزاری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سه هزار و 234 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: بر اساس 813 مورد تست انجام شده، 173 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که نسبت به روز گذشته 118 بیمار بیشتر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت 9 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند.

در 24 ساعت گذشته دو نفر از هم استانی ها نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز قبل از آن دو نفر کمتر شده است.

وی ادامه داد: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خوزستان 78 درصد است در حالی که میزان استفاده از ماسک در مناطق مرکزی 65 درصد اما در مناطق حاشیه ای و بازارچه های اطراف شهر حدود 15 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای برگزاری مراسم لیالی قدر در اماکن غیرمسقف وجود ندارد

محدودیتی برای برگزاری مراسم لیالی قدر در اماکن غیرمسقف وجود ندارد