مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-18پزشكي

گلایه روستانشینان ثلاث باباجانی از کدورت آب آشامیدنی/ مرکز بهداشت: آب سالم است


مدیر سلامت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: آب روستاهای هواندران، سراب برد زنجیر و گنانی شهرستان ثلاث باباجانی، سالم و فاقد آلودگی باکتریولوژیک است.

- امیر کرمی مدیر سلامت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در پاسخ به گلایه مردم وستاهای هواندران، سراب برد زنجیر و گنانی شهرستان ثلاث باباجانی در خصوص آلودگی آب، اظهار کرد: این سه روستا از نظر تقسیمات سیاسی و جغرافیایی جزء شهرستان ثلاث باباجانی است، اما خدمات بهداشتی آن ها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود انجام می گیرد.

وی ادامه داد: منبع تامین آب روستاهای هواندران و سراب برد زنجیر یک حلقه چاه است که نزدیک بستر رودخانه بوده و در مواقع بارندگی های سیل آسا احتمال افزایش کدورت در آن وجود دارد.

مدیر سلامت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: سیستم کلرزنی گازی بوده و در حال حاضر کلر باقیمانده پایدار در شبکه توزیع تامین شده و مشکلی ندارد، براساس آخرین نمونه برداری انجام شده در تاریخ  11 فروردین ماه آب سالم و فاقد آلودگی باکتریولوژیک است.

وی یادآور شد: منبع تامین آب روستای گنانی چشمه بالادست روستا است، کلرزنی به صورت دستی انجام می شود و فاقد سیستم مکانیزاسیون کلرزنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه روستانشینان ثلاث باباجانی از کدورت آب آشامیدنی/ مرکز بهداشت: آب سالم است

گلایه روستانشینان ثلاث باباجانی از کدورت آب آشامیدنی/ مرکز بهداشت: آب سالم است