مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-18سياسي

بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است


فرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل گفت: بزرگترین سلام ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است.

- با اشاره به فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته در کنار ملت ایران در راستای پاسداشت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و حمله دشمن بعثی به مرزهای ایران اسلامی ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی بعد از حملات ناجوانمردانه صدام به شهرهای ایران بلافاصله و بعد از چهار ساعت شهرهای عراق را در پاسخ به این حملات بمباران کرد.

فرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل با بیان اینکه صدام داعیه رسیدن به تهران بعد از یک هفته را داشت، تصریح کرد: روز بعد از این صحبت های بی ربط صدام و در پاسخ به یاوه گویی های رییس جمهور بعثی عراق، ارتش ایران با 140 فروند هواپیما عراق را بمباران کردند.

وی با اشاره به اینکه در همان چند روز ابتدایی جنگ حدود 50 درصد از قوای نیروی هوایی عراق نابود شدند، خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاقات صدام تمام هواپیماهای خود را جمع کرد و در غربی ترین نقطه این کشور جمع کرد در حالیکه بعد از این اقدام صدام، دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در عملیاتی بی نظیر در سطح جهانی با عنوان حمله به اچ 3 تمام این هواپیماها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است

بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است