مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-18اقتصادي

مدیران برخی بانک ها، ابربدهکاران بانکی هستند


سؤال این است که یک ابر بدهکار بانکی چطور می تواند بانک خصوصی داشته و به امر بانکداری مشغول باشد؟ سؤال مهم تر اینکه آیا واقعاً چنین فردی نمی توانسته بدهی اش را به بانک ملی پرداخت کند؟ مگر می شود که فردی بانک داشته باشد آن وقت نتواند بدهی خود را به بانک دیگری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه جوان در مطلبی که به ابربدهکاران بانکی اختصاص دارد نوشت: برخی از بانکداران بخش خصوصی گویا جزو بدهکاران بانک های دولتی می باشند، در یک مورد یکی از خبرگزاری های داخلی به ابر بدهکار بانکی اشاره کرده که یک بانکدار بخش خصوصی است.

تداوم برخورداری از امتیاز ویژه پرداخت سود تضمینی موجب شده بانک ها هم نقدینگی را از جامعه جمع آوری کنند و هم اینکه با رعایت نکردن بهداشت مالی با خلق نقدینگی بدون پشتوانه ریال را بی اعتبار کنند، از این رو وضعیت بانک ها باید از منظر دارایی، بدهی و سرمایه و آنچه در حوزه تسهیلات و معوقات بانکی و سهامداری و بنگاهداری و باندهای مدیریتی حاکم بر ستاد و شعبه ها و بنگاه های تابعه می گذرد، شفاف شود.

وضعیت گزارش های بانک مرکزی نشان می دهد که حساب و کتاب بدهی حدود هزارو 700 هزار میلیارد تومانی نظام بانکی چندان شفاف نیست و نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دارد، با چنین وضعیتی باید با اعمال محدودیت هایی حداقل دست و بال برخی از بانکداران را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برخی بانک ها، ابربدهکاران بانکی هستند

مدیران برخی بانک ها، ابربدهکاران بانکی هستند