مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-18اقتصادي

کمک ایرانی ها به عتبات عالیات 30 درصد بیشتر شد


در شهر کاظمین که مزار پدر و فرزند امام رضا (ع) است، طرح توسعه زیرسطحی به نام صحن امام محمد باقر (ع) با وسعت نزدیک به 6هزارمترمربع در حال اجرا است.

- در شهر کاظمین که مزار پدر و فرزند امام رضا (ع) است، طرح توسعه زیرسطحی به نام صحن امام محمد باقر (ع) با وسعت نزدیک به 6هزارمترمربع در حال اجرا است.

یک عضو ستاد توسعه و بازسازی عتبات گفت: میزان نذر و کمک های اهدایی خیران برای توسعه و بازسازی حرم های عتبات در سال 1400 نسبت به سال قبل از آن، با وجود تنگناهای اقتصادی، 30 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، یوسف افضلی ـ معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی این ستاد ـ گفت: برای امسال، اعتباری در حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان پیش بینی شده است که از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی، نذر خیران حرم ساز و موقوفات تأمین خواهد شد.

وی با بیان این که در کنار طرح های درحال اجرا، چند پروژه جدید نیز تعریف شده است، افزود: علاوه بر توسعه حرم های عتبات، برنامه بازسازی و توسعه مزار چند شخصیت بزرگ دینی و ملی مدفون در عراق تعریف شده است که خیران می توانند داوطلب مشارکت در این طرح ها نیز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ایرانی ها به عتبات عالیات 30 درصد بیشتر شد

کمک ایرانی ها به عتبات عالیات 30 درصد بیشتر شد