مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-18اجتماعي

آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد


بر اساس خبر اولیه یکی از دانش آموزان برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه «محمد امین» ضرباتی را وارد کرد که این ضربات باعث ایست تنفسی و قلبی محمد امین شد و تلاش کادر مدرسه نیز برای نجات جان وی ناکام ماند.

- آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد بر اساس خبر اولیه یکی از دانش آموزان برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه محمد امین ضرباتی را وارد کرد که این ضربات باعث ایست تنفسی و قلبی محمد امین شد و تلاش کادر مدرسه نیز برای نجات جان وی ناکام ماند.

روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه اعلام کرد:حادثه منجر به مرگ ، در مسیر مدرسه به خانه رخ داده است.

در این اطلاعیه که نسخه ای ازآن شامگاه یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: پیرو انتشار خبری در رسانه های جمعی در خصوص مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه، به استحضار می رساند؛ خبر یاد شده برابر این روایت صحت ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: گزارش میدانی کارشناسان ذیربط حاکیست؛ این رخداد تلخ در مسیر مدرسه به خانه اتفاق افتاده که مراتب در دست بررسی و تحقیقات است و موضوع با حساسیت لازم از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد

آموزش و پرورش هرمزگان مرگ دانش آموز مینابی در مدرسه را تکذیب کرد