مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-18سياسي

نبرد انتخاباتی ما با آمریکاست/ مقاومت نقطه قوتی برای لبنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی دعموش معاون رییس شورای اجرایی حزب الله طی نشستی با حضور مسئولان حزب الله در منطقه جنوبی عنقون به بررسی آخرین تحولات لبنان در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور پرداخته و گفت، - شیخ علی دعموش با اشاره به اینکه نبرد انتخاباتی واقعی ما با خود آمریکاست، گفت، مخالفان مقاومت در این نبرد به هیچ نتیجه ای نمی رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی دعموش معاون رییس شورای اجرایی حزب الله طی نشستی با حضور مسئولان حزب الله در منطقه جنوبی عنقون به بررسی آخرین تحولات لبنان در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور پرداخته و گفت، نبرد واقعی سیاسی و انتخاباتی ما با آمریکاست و ابزار های واشنگتن در لبنان در این زمینه صرفاً یک وسیله نمادین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، شیخ دعموش افزود، آمریکایی ها و ابزار های آن ها از همه امکانات، روش ها و سلاح ها در این نبرد استفاده می کنند تا روحیه ملت لبنان را به ویژه در محیط و جامعه مقاومت تغییر دهند و مردم را از مقاومت دور کنند.

آن ها شروع به دروغ پردازی و اتهام زنی می کنند و سعی دارند چهره حزب الله را در افکار عمومی لبنان مخدوش کرده و مقاومت را به عنوان مسئول اصلی وخامت اوضاع کشور معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد انتخاباتی ما با آمریکاست/ مقاومت نقطه قوتی برای لبنان است

نبرد انتخاباتی ما با آمریکاست/ مقاومت نقطه قوتی برای لبنان است