مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-18پزشكي

گیلان/ صف های طولانی و تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی


این بیمارستان در رشت است و مردم سایر نقاط استان گیلان برای آنکه به خدمات درمانیِ تخصصی دست پیدا کنند، ناچارند کیلومترها راه تا مرکز استان طی کنند و این در حالی است که معلوم نیست بتوانند نوبت درمان بگیرند.

- دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان گفت: تنها یک بیمارستان 200 تختخوابی متعلق به سازمان تامین اجتماعی در رشت وجود دارد و مردم سایر نقاط استان گیلان برای آنکه به خدمات درمانیِ تخصصی دست پیدا کنند، ناچارند کیلومترها راه تا مرکز استان طی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حسن ایزدی (دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان) با اعلام اینکه بیش از 54 درصد جمعیت استان را کارگران و بازنشستگان تشکیل می دهند، گفت: متاسفانه این جمعیت در سطح استان گیلان از خدمات درمانی محروم هستند و در سخت ترین شرایط زندگی می کنند.

ایزدی با اعلام اینکه استان گیلان تنها یک بیمارستان 200 تختخوابی متعلق به سازمان تامین اجتماعی دارد، گفت: این بیمارستان در رشت است و مردم سایر نقاط استان گیلان برای آنکه به خدمات درمانیِ تخصصی دست پیدا کنند، ناچارند کیلومترها راه تا مرکز استان طی کنند و این در حالی است که معلوم نیست بتوانند نوبت درمان بگیرند.

وی با اعلام اینکه استان گیلان دو میلیون و 600 هزار جمعیت دارد، گفت: حدود یک میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت استان گیلان را کارگران، بازنشستگان و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان/ صف های طولانی و تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی

گیلان/ صف های طولانی و تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی