مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-18سياسي

29 فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است


فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش بدون وابستگی نیروی انسانی و تجهیزات در اوج قدرت است، گفت: 29 فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت 29 فروردین با اشاره به اینکه ارتش اولین بازوی جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند بود، اظهار کرد: امام راحل با شناختی که از نیروهای ارتش داشتند طی پیامی تاریخی، روز 29 فرودین را روز ارتش اعلام و بر ضرورت انسجام و همبستگی همه نیروهای مسلح تاکید کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش های زمینی و هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس دوشادوش برادران پاسدار و بسیجی خود به دفاع از نظام پرداخته و 3800 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تأمین امینت مرزهای کشور آماده است.

ناخدا یکم سعادت ادامه داد: آموزش نیروهای متخصص با استفاده از اساتید باتجربه، بازسازی و بهسازی تجهیزات و ادوات نظامی همواره در دستور کار بوده و امروزه بدون هیچ وابستگی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بر توان رزم و اقتدار خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است

29 فروردین روز رونمایی از عزت و صلابت ارتش است