مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-18ورزشي

معرفی سریع ترین های جام رمضان «بیرجند»


مسابقات دو و میدانی بیرجند «جام رمضان» نکوداشت پیشکسوتان گرانقدر این رشته ورزشی با شرکت بیش از 100 ورزشکار برگزار و از برترین های رقابت ها تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و نکوداشت جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان ملی رشته دو ومیدانی خراسان جنوبی علیرضا چاجی، ابوالفضل سیادت و غلامرضا سرزهی یک دوره مسابقات دو و میدانی بانوان شهرستان بیرجند برگزار شد.

رقابت های قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بیرجند با همکاری هیأت و مشارکت مدرسه دوومیدانی دختران زرین برگزار و بیش از 100 ورزشکار پیست مجموعه ورزشی 15 هزار نفری غدیر بیرجند را درنوردیدند.

سریع ترین های مسابقات قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بانوان شهرستان بیرجند گرامیداشت پیشکسوتان و ملی پوشان این رشته ورزشی رده های سنی متولدین (90 تا 95) در دوی 100 متر و رده های سنی متولدین (81 تا 89) و پیشکسوتان در دوی 200 متربه رقابت پرداختند.

در رده سنی 93 تا 95 این دوره از رقابت ها شهرزاد سادات حسینی، نسرین ناصری، فاطمه نخعی، نازنین زهرا آسف و کوثر مرادی بر سکوهای اول تا پنجم قرار گرفتند.

در رده سنی متولدین 90 تا 92 مسابقات قهرمانی دو و میدانی جام رمضان بیرجند به ترتیب پرینا اکبری، مهدیه براکویی، شانا بقایی،  مه نیا برزگر و پریا فلاح رتبه های اول تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سریع ترین های جام رمضان «بیرجند»

معرفی سریع ترین های جام رمضان «بیرجند»