مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-18سياسي

بخشی از پروژه های نیمه تمام ورامین با حضور رییس جمهور تامین اعتبار خواهد شد


رییس جمهور طی هفته های آینده به شهرستان ورامین سفر می کند که در این سفر بودجه قابل توجهی برای تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام شهرستان اختصاص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین صبح امروز با حضور در مسجد امام رضا امرآباد به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) ضمن اشاره به سه مولفه تشکیل یک حکومت اسلامی اظهار کرد: قرآن، رهبری و امت سه رکن اصلی تشکیل یک حکومت اسلامی می باشد که انقلاب اسلامی نمونه بارز آن است و به کوری دشمنان و نابودی آن ها، 43 سال از تشکیل آن می گذرد.

وی گفت: مردم این سرزمین برای دستیابی به آرمان های انقلاب تلاش های بسیاری کرده که نمونه آن تقدیم بیش از 200 هزار شهید در دفاع مقدس می باشد که نشان از گره خوردن سه مولفه و تشکیل حکومت اسلامی است.

فرماندار ورامین افزود: در شهریور ماه سال 1400 که دولت بر سر کار آمد، 450 هزار میلیارد بدهی دولت قبل و دیگر بدهی ها و فروش روزانه 600 هزار بشکه نفت وجود داشت که با تدبیر دولت سیزدهم تمامی بدهی ها و سررسید ها پرداخت شده است و فروش نفت نیز به 3 میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است.

درویشی با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان ورامین گفت: آیت الله رییسی در هفته های آینده به شهرستان ورامین سفر می کند که در این سفر، بخشی از پروژه های نیمه تمام شهرستان ورامین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از پروژه های نیمه تمام ورامین با حضور رییس جمهور تامین اعتبار خواهد شد

بخشی از پروژه های نیمه تمام ورامین با حضور رییس جمهور تامین اعتبار خواهد شد