مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-18سياسي

واگذاری شرکت تولیدوتوزیع آب و برق در کیش بزرگترین اشتباه مدیریتی بود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز تاسف، واگذاری تولید و توزیع شرکت آب و برق منطقه به بخش خصوصی در سال های گذشته را یکی از بزرگترین اشتباهات مدیریتی عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مهدی کشاورز امروز در نخستین نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، بر اهمیت رعایت اخلاق، داشتن منطق و آزادی بیان تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده اصحاب رسانه با سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در حوزه های مختلف تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در جامعه عنوان کرد: رسانه ها در امیدبخشی و ترسیم افق روشن و توسعه کیش نقش مهمی را بر عهده دارند.

کشاورز با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند ”هرکس هرکجا هست کار خود را درست انجام دهد تا مملکت آباد شود گفت: مهم این است که نقشی داشته باشیم و آن را به خوبی ایفا کنیم.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رعایت استانداردها و انصاف در امور، اظهار داشت: کسی حق ندارد دیگری را قضاوت و یا حق کسی را پایمال کند.

مهدی کشاورز بر اهمیت رسالت خبرنگاری در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید بدون مستندات در مورد دیگران صحبت کنیم و این که بخشی از واقعیت بیان و بخشی بیان نشود به معنای نادیده گرفتن حق دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری شرکت تولیدوتوزیع آب و برق در کیش بزرگترین اشتباه مدیریتی بود

واگذاری شرکت تولیدوتوزیع آب و برق در کیش بزرگترین اشتباه مدیریتی بود