انجام 150 هزار خدمت به صورت غیرحضوری در شرکت گاز ایلاممدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از انجام 149 هزارو 929 خدمت شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و ارباب رجوع در زمینه های مختلف درسال 1400 بصورت غیرحضوری خبر داد. - عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این خدمات در 15 حوزه کاری شامل انتقاد تلفنی،ثبت رقم مصرف وشماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام و پرداخت آنلاین قبض بوده و در بررسی های به عمل آمده و نظر سنجی های انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است. وی با بیان اینکه سال گذشته 149 هزار و 929 خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده که از این تعداد 254 مورد حضوری و 149 هزارو 675 مورد آن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای 24 ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در نظرسنجی های به عمل آمده بیش از 90 درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند و تلاش می شود با ارائه خدمات بهتر، رضایت نسبی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |