مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-18اقتصادي

کاهش 30 تا 40 درصدی کالاها با درج قیمت تولید کننده


سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان با اشاره الزام درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها، گفت: این امر موجب کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت ها در بازار شده است.

- درویش علی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان که با حضور اعضای هیأت رییسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان گلستان برگزار گردید، با اشاره به برنامه ریزی وزارت صمت برای کنترل قیمت ها در بازارها، اظهار کرد: یکی از طرح های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت که در سه ماهه پایانی سال گذشته اجرایی شد، طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها بود که با گروه بندی های مختلف به تدریج آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تمامی کالاهای تولیدی که قابلیت بسته بندی دارند مشمول درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده خواهند بود، افزود: واحدهای تولیدی مکلف هستند بر روی کالاهای تولیدی خود قیمت نهایی تولید و قیمت مصرف کننده را درج نمایند .

سرپرست اداره کل صمت با تاکید بر اینکه تمامی تیم های نظارتی، از طریق بازدیدهای میدانی و سرزده از واحدهای تولیدی، انبارها، اصناف و مراکز توزیع را با جدیت رصد می کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم قاطع اتخاذ شده توسط وزارت و ابلاغ آن به تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 تا 40 درصدی کالاها با درج قیمت تولید کننده

کاهش 30 تا 40 درصدی کالاها با درج قیمت تولید کننده