مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-18سياسي

2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع شد


فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: 2 هزار بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان انزلی توزیع شد.

- سرهنگ حمید جانباز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی(ع) 1000 بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه بندرانزلی تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد که به این ترتیب از ابتدای امسال تاکنون تعداد بسته هایی که تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده بود به 2000 رسید.

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته های توزیع شده در حدود 500 هزار تومان بود، افزود: 1000 بسته به صورت متمرکز از طریق سپاه و 1000 بسته دیگر نیز با کمک مسئولین محلی، خیرین، نیروهای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج تهیه شده بودند.

جانباز با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نهضت مواسات انجام شده، تصریح کرد: این اقدام در ادامه سال و مناسبت های مختلف نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، در روزهای پنج شنبه ماه مبارک رمضان 250 تا 400 بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت تهیه و بین جامعه هدف توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: طبخ غذای گرم برای افطار نیز در ماه مبارک رمضان انجام می شود که توسط بسیج دانشجویی شهرستان به نیت 313 یار امام زمان(عج) غذای گرم تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع شد

2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع شد