مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-18اجتماعي

3 عامل استرس زای این روزهای دانش آموزان!


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تغییر شرایط، استرس جاماندن از یادگیری و ترس از بیمار شدن به عنوان سه عامل استرس زای این روزها برای دانش آموزان یاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تغییر شرایط، استرس جاماندن از یادگیری و ترس از بیمار شدن به عنوان سه عامل استرس زای این روزها برای دانش آموزان یاد کرد.

فردین منصوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تغییر شرایط از نظر روانی استرس ایجاد می کند، اظهار کرد: در طول ایام غیرحضوری شدن مدارس، دانش آموزان از سبک معمول مدرسه رفتن فاصله گرفته و چون صبح زود برای رفتن به مدرسه آماده نشده اند، لذا طبیعی است در شرایطی که مدارس حضوری شده و مجبورند صبح زود از خواب بیدار شده و ساعت ها سرکلاس درس رسمی حضور داشته باشند و مطالب درسی را فرا بگیرند، اندکی استرس داشته باشند.

منصوری یادآور شد: دانش آموزانی نیز که هم اکنون کلاس اول یا دوم هستند، هیچ تجربه ای از کلاس های درس حضوری ندارند و تازه با یک موقعیت جدید مواجه شده اند، لذا طبیعی است اندکی استرس داشته باشند.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجایی که در 25 ماه گذشته دانش آموزان تنها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عامل استرس زای این روزهای دانش آموزان!

3 عامل استرس زای این روزهای دانش آموزان!