مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-18اقتصادي

مسئولان از کالاهای ضدحجاب دستفروشان خبر دارند؟


مدتی است دستفروشان مترو به راحتی و بدون نظارت، کالاهایی را می فروشند که در میان شان محصولاتی به چشم می خورند که کاملا متناقض با حجاب اسلامی و احکام ابلاغی کارگروه سامانه مد و لباس هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و اندیشه – زینب رازدشت: دست فروشی یکی از شغل هایی است که همیشه در کشورمان رایج بوده، حتی بدون نظارت از طهران قدیم گرفته تا تهران جدید؛ از همان روزهایی که اتوبوس های دودی در شهر، مسافران را جابه جا می کرد تا امروز که متروها بخشی از حمل و نقل شهری را بر عهده دارند.

در دوره ای دست فروشان اتوبوس ها از ضعیف ترین اقشار جامعه بودند، کودکانی با لباس های ژولیده و پیرمردهایی با کمرهای خمیده که لاکچری ترین محصولات شأن چسب زخم بود و حالا امروز در مقطعی هستیم که دست فروشی در مترو کمی قوت گرفته و محصولات شأن دست کمی از ویترین های مغازه های بالاشهر تهران ندارد.

اگر مسافر روزانه مترو باشید، حداقل چند ایستگاه، متوجه می شوید که دست فروشان مترو به قدری پیشرفت کرده اند و محصولاتی را به فروش می رسانند که هم قدم با مد روز جامعه هستند و حتی چند قدم جلوتر از مد روز، تا جایی که برخی از این کالاها به دلیل آنکه با قیمت های نازل به فروش می رسد، می توانند عامل ترویج بسیاری از مدهای نامناسب باشند و حتی بهتر است بگوییم همان مدهایی که مدنظر دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از کالاهای ضدحجاب دستفروشان خبر دارند؟

مسئولان از کالاهای ضدحجاب دستفروشان خبر دارند؟