مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-18اقتصادي

صفر تا صد ماجرای زمین های باورس در قزوین


20 سال از زمانی که تعاونی مسکن ارتش تشکیل شده است می گذرد، یک تعاونی مسکن با 132 هکتار زمین کشاورزی در روستای باورس قزوین که در طی 2 دهه نتوانسته مجوز تغییر کاربری زمین های کشاورزی را از شورای عالی معماری و شهرسازی کشور اخذ کند، - حال با دستور استاندار قزوین و تشکیل کمیته ای، راه حلی به اعضای این تعاونی پیشنهاد شده؛ پیشنهادی که به نظر می رسد بعد از 20 سال، تنها راه خانه دار شدن اعضای تعاونی مسکن ارتش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ طی سالیان اخیر و در زمان استقرار دولت های مختلف، در استان قزوین تعاونی های مسکن متعددی در ادارات و نهادهای مختلف تشکیل شد، تعاونی هایی که گاه با مشکل مواجه شدند، یکی از این تعاونی ها در استان که تبدیل به معضل شده تعاونی مسکن ارتش در روستای باورس قزوین است.

چگونگی شکل گیری تعاونی مسکن ارتش در ابتدای دهه 80 پس از وقوع زلزله الموت، نیروهای ارتش مثل همیشه وارد میدان شدند و به کمک مردم زلزله زده شتافتند.

در پی این موضوع شهید امامی، استاندار فقید قزوین قول مساعد داد که در قبال این همراهی و کمک نیروهای ارتشی، زمینی در اختیار آن ها قرار دهد و بر همین اساس 132 هکتار زمین کشاورزی در قالب 2860 قطعه زمین در باورس به ارتشیان تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد ماجرای زمین های باورس در قزوین

صفر تا صد ماجرای زمین های باورس در قزوین