مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-18اقتصادي

کارگاه های نا ایمن در خراسان شمالی پلمپ می شود


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بازرسین کار در سطح استان همواره با نظارت مستمر بر اجرای قوانین حفاظتی و ایمنی در بین کارگاه های سطح استان سعی بر این دارند که حوادث ناشی از کار پایان یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی اسلام خواه، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: بازرسین کار در سطح استان همواره با نظارت مستمر بر اجرای قوانین حفاظتی و ایمنی در بین کارگاه های سطح استان در جهت صیانت از نیروی کار سعی بر این دارند که حوادث ناشی از کار پایان یابد.

وی گفت: با توجه به اینکه کارگاه های ساختمانی یکی از پر مخاطره ترین کارگاه ها محسوب می شوند، بیشترین حوادث نیز در این کارگاه ها اتفاق می افتد به طوری که برخی از این حوادث منجر به نقص عضو و یا فوت کارگر می شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: تمامی کارگاه های فعال در سطح استان ملزم به رعایت نکات ایمنی و حفاظتی هستند و در صورت عدم رعایت پلمپ خواهند شد.

وی بیان داشت: در سال 1400 تعداد بازرسی از کارگاه های سطح استان 7081 مورد و کارگاه های پلمپ شده متخلف 23 مورد بوده است که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های نا ایمن در خراسان شمالی پلمپ می شود

کارگاه های نا ایمن در خراسان شمالی پلمپ می شود