مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-18ورزشي

ستوده نژاد: ظرفیت بالای تکواندو آذربایجان شرقی در المپیک و بازی های آسیایی


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: وزنه برداری، کشتی و تکواندو رشته های مدال آور المپیکی هستند به خصوص در تکواندو ظرفیت خوبی وجود دارد تا در المپیک و بازی های آسیایی مدال کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز دوشنبه 29 فروردین ماه با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با رییس و کارکنان این اداره دیدار کرد.

ستوده نژاد گفت: وزنه برداری، کشتی و تکواندو رشته های مدال آور المپیکی هستند به خصوص در تکواندو با وجود قهرمانان میانه ای و آقای فلاحی راد مربی قهرمان ساز استان ظرفیت خوبی وجود دارد تا در المپیک  و بازی های آسیایی مدال کسب کنیم.

او ادامه داد: سازمان های مردم نهاد جوانان استان و هیات های ورزشی باید بیش از پیش به بحث طولانی مدت ورزش توجه داشته باشند و المپیک فرانسه یک انگیزه لازم برای این تکاپو خواهد بود.

ستوده نژاد با اشاره به اخلاق مداری کارکنان در تکریم ارباب رجوع گفت: ورزش، یک بستر برای ارایه اخلاقیات در بطن جامعه است و تکریم ارباب رجوع در واحدهای مختلف هم شهروندان را راضی می کند و هم اینکه نسبت به اقدامات انجام یافته توسط نظام خوش بین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستوده نژاد: ظرفیت بالای تکواندو آذربایجان شرقی در المپیک و بازی های آسیایی

ستوده نژاد: ظرفیت بالای تکواندو آذربایجان شرقی در المپیک و بازی های آسیایی