مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-18اجتماعي

سوله بحران در کرمانشاه راه اندازی می شود


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی سوله بحران در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه استانداری کرمانشاه موافقیت اولیه خود را با اختصاص یک سوله نیمه کاره در محوطه آرامستان کرمانشاه به این امر اعلام کرده است.

- دکتر سلیم خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت راه اندازی سوله بحران در استان، گفت: کرمانشاه استان زلزله خیزی است و ما تجربه تلخی در این زمینه داریم، از طرفی امکان وقوع بلایای دیگری مانند سیل هم در این استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه مسیر تردد زوار اربعین است، گفت: این ترددها هم احتمال وقوع تصادف و افزایش تلفات را بیشتر کرده و از طرفی ما معین پنج استان دیگر در بحث ژنتیک هستیم و اگر خدای نکرده یک هواپیما با تعداد بالای سرنشینان سقوط کند، برای نگهداری اجساد و انجام آزمایشات ژنتیک دچار مشکل می شویم.

وی افزود: در همین راستا راه اندازی یک سوله بحران جهت نگهداری اجساد یک ضرورت انکارناپذیر است که استاندار کرمانشاه نیز بر آن تاکید داشته و دارند.

خانی گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده روز گذشته همراه با معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استان و شهردار کرمانشاه بازدیدی از یک سوله نیمه کاره استانداری در محل آرامستان ها داشتیم و مسئولان استانداری بطور ضمنی موافقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوله بحران در کرمانشاه راه اندازی می شود

سوله بحران در کرمانشاه راه اندازی می شود