مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-18سياسي

ولایتی: ایران همواره در کنار مردم فلسطین خواهد ایستاد


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جنبش اسلامی فلسطین پیرامون مسائل اخیر در فلسطین گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و پیروزی های بزرگ ملت مظلوم فلسطین با هدایت رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی، گفت: پیروزی های بزرگ مردم غیرت مند و مبارز فلسطین را تبریک می گویم و به لطف خداوند بزرگ، این مجموعه اقدامات ارزشمند جوانان فلسطین و مردم غیور این سرزمین الهی موجب شده که مجموعه توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین منطقه و حامیان آنان خنثی شود.

وی افزود: جوانان شجاع و از جان گذشته ای که جان خود را فدای اسلام عزیز کردند نقش ارزشمندی در این فرایند افتخار آفرین داشته اند و خداوند ارواح شهدای عزیز فلسطین را با انبیا و اولیا الهی محشور گرداند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد: نقش شما و جنبش جهاد اسلامی در هدایت مبارزات افتخار آفرین سرزمین اسلامی فلسطین مورد تقدیر مسلمانان جهان است و جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد ایستاد.

ولایتی گفت: این دو جنبش ارزشمند اسلامی در چهارچوب تعالیم اسلام و ارزش های دینی مردم فلسطین را هدایت می کنند و علت توفیق آنها نیز همین تمسک به اسلام است و انتفاضه هایی که صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: ایران همواره در کنار مردم فلسطین خواهد ایستاد

ولایتی: ایران همواره در کنار مردم فلسطین خواهد ایستاد