مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-18سياسي

ارتش در عرصه های محتلف نقش آفرینی کرده است


سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت:ارتش در عرصه های محتلف نقش آفرینی کرده است.

- مجید منعمی در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز 29 فروردین ماه در میدان تختی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: روز ارتش به فرموده مقام معظم رهبری یک روز به یادماندنی و تاریخی است.

وی تصریح کرد: 29 فروردین ماه روزی است که به تدبیر امام راحل به نام روز ارتش نامگذاری شده است و در اوایل انقلاب، در روزهای نخستین پیروزی انقلاب یکسری از گروهک های شبه انقلابی که خودشان را انقلابی جا می زدند اما انقلابی نبودند فریاد انحلال ارتش را سر می دادند قطعاً کسانی که این موضوع را دنبال می کردند به دنبال بهره برداری و سوءاستفاده های خودشان بودند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: در همان ابتدای انقلاب در آن فضای که وجود داشت به گونه ای بود که امکان هر اتفاقی وجود داشت و آن اتفاق هم می توانست آن انقلابی را که با اهدای خون هزاران شهید را به بار نشسته بود را به نوعی از ریل خود خارج کند که اهداف آنها نیز این بود.

منعمی اضافه کرد: اما امام راحل با یک تدبیر عالمانه ای روز 29 فروردین را تحت عنوان روز ارتش نامگذاری کردند یک بیانیه مسبوط و مفصلی را ایشان دادند و مطابق با آن ارتش قوام و دوام مجددی بعد از پیروزی انقلاب گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در عرصه های محتلف نقش آفرینی کرده است

ارتش در عرصه های محتلف نقش آفرینی کرده است