مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-18سياسي

آیت الله ناصری: فرمایشات رهبری باید نصب العین مسئولان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای شورای شهرستان یزد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار کرد: این سخنرانی رهبر نیز رهنمودهای ارزشمند بسیاری داشت که شایسته است این موارد استخراج و منتشر شود و مسئولان آن را مورد مطالعه قرار دهند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری افزود: یکی از موارد مدنظر رهبری، دوری مسئولان و کارگزاران نظام از غرور و انفعال بود.

امام جمعه یزد گفت: اگر انسان را غرور بگیرد، متوقف خواهد شد و غره شدن انسان از پیشرفت او جلوگیری می کند و اگر این خصیصه در کارگزاران نظام وجود داشته باشد، چه بسا که از پیشرفت کشور جلوگیری کند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: انفعال نیز جرأت و جسارت را از بین می برد و باعث می شود در مقابل دشمن و مشکلات منفعلانه عمل کند بنابراین مسئولان نظام هرگز نباید انفعال داشته باشند و در برابر سختی ها و مشکلات با صبر و امید به دنبال راهکار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که مسولان باید همیشه  فعال بود و گره ها را باز کنند، بیان کرد: اگر انسان به خدا توکل کند، هیچ گره ای نیست که باز نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: فرمایشات رهبری باید نصب العین مسئولان باشد

آیت الله ناصری: فرمایشات رهبری باید نصب العین مسئولان باشد